شقاوه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شقاوه

شقاوه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مقالب شقاوة

كاتب الموضوعرسالة
ننوسة
زائر

مقالب شقاوة Empty
مُساهمةموضوع: مقالب شقاوة   مقالب شقاوة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 29, 2008 5:58 pm

[i]
santa شقاوة ممكن اطلب منك طلب ممكن تبقى تحكى لينا عن مقالبك مع اصحابك ويا ترى موقفهم معاكى بيبقى ايه وانتى كنتى بتعملى مقالب بغرض
الحب ولا كانت مقالب يعنى كدة Rolling Eyes شكرا
لو مش عايزة تجاوبى مش فى اى مانع
[b]
تيتى
زائر

مقالب شقاوة Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقالب شقاوة   مقالب شقاوة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 29, 2008 6:09 pm

Razz
ولاء
زائر

مقالب شقاوة Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقالب شقاوة   مقالب شقاوة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 29, 2008 6:25 pm

clown lol! flower I love you Rolling Eyes Cool santa شقاوة الموضوع اللى ننوسة فتحته ده جميل اوى وبجد بجدممتع ومسلى فياريت تحكى لينا عنه واحنا مستنيين مقالب شقاوة بجد بجد مستيينك يا شقاوة اختك تيتى h:heart: clown lol! afro santa
[i]
سندريلا
Admin
سندريلا

المساهمات : 143

مقالب شقاوة Empty
مُساهمةموضوع: مقالب شقاوه   مقالب شقاوة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 29, 2008 11:02 pm

اشكرم يا ننوسه علي مرورك وطلب الجميل
انا فعلا ليا صدقتين زي العسل وبامانه هما مش صدقتين لا دول اختين بجد بمعني الكلمه وهم بندق وتيتي
اما علي المقالب فانا فعلا بحب المقالب وكنت بعمل مقالب في اصدقائي باشتراك واحده منه
بس المقالب مش كانت مقالب فكاهيه انا كنت بعمل مقلب بدافع كشف حقيقتهم
يعني عشان اتاكد مثلا ان كانت بتكدب ولا لا وكده يعني
اما عن المقالب فانا مش هقدر اذكرها
شكرا علي مرورك
ممكن لو انتي عندك مقالب عملتيها قوليها او اي حد تاني
مقالب

cherry cherry cherry
https://nhwn.yoo7.com
ولاء
زائر

مقالب شقاوة Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقالب شقاوة   مقالب شقاوة Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 12:46 pm

ميرسى اوووووووووووووووووى يا شقاوة او يا مقالب انك رديتى على اسئلتنا وياربنا يوفقك مع اصدقائك I love you I love you I love you flower santa cherry
سندريلا
Admin
سندريلا

مقالب شقاوة Empty
مُساهمةموضوع: مقالب شقاوه   مقالب شقاوة Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 1:23 pm

ميرسي لكي انتي يا ولاء علي مشاركتك دي وزيارتك لنا
ممكن لو سمحتي تقولي لنا مين هما اصدقائك وايه المقالب اللي حصلت لكي او اللي انتي عملتيها
ارجو منك التسجيل
rendeer rendeer rendeer
مقالب
سندريلا
Admin
سندريلا

مقالب شقاوة Empty
مُساهمةموضوع: مقالب شقاوه   مقالب شقاوة Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 1:24 pm

ميرسي لكي انتي يا ولاء علي مشاركتك دي وزيارتك لنا
ممكن لو سمحتي تقولي لنا مين هما اصدقائك وايه المقالب اللي حصلت لكي او اللي انتي عملتيها
ارجو منك التسجيل
rendeer rendeer rendeer
مقالب
ولاء
زائر

مقالب شقاوة Empty
مُساهمةموضوع: رد: مقالب شقاوة   مقالب شقاوة Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 2:34 pm

flower flower صراحة يا مقالب انا مش ليا غير صديقتين بس وريارب هذة الصداقه تستمر على طول ودائما وصراحة بردوا كنا بنعمل مع بعض مقالب بس مقالب مش تتحكى وانا كنت عايزة اقولك حاجة بخصوص المقالب اللى انتى بتعمليها فى اصدقائك انتى واثقة من اصدقائك فليه انك بتعملى فيهم مقالب لان مشكلة المقالب انها بتفقد الثقة بين الاصدقاء واكيد انتى فهمانى لانهم بعد كدة لو قلتى لهم حاجة غريبة شوية ممكن مش يصدقوها ويفتكروها مقلب من المقالب فيا ريت بلاش مقالب يا مقالب ولو كنتى بتعملى فيهم مقلب دلوقتى تقولى لهم وبلاش مقالب يا مقالب شكرا جدا ومستنيه ردك عليا flower flower flower
سندريلا
Admin
سندريلا

مقالب شقاوة Empty
مُساهمةموضوع: مقالب شقاوه   مقالب شقاوة Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 2:44 pm

اشكرك مره تانيه علي مرورك يا ولاء
بس المقالب مش فيها اي مشكله ادام انا عاتيزه اتاكمد من حاجه انا مش عارفاها فيها
بس اوعدك اني مش هعمل مقالب تاني غير مقالب فكاهيه باذن الله
بس بردوا انتي مش قلتي لنا ان كنتي عملتي مقالب ولا لا
شكرا
مقالب

مقالب شقاوة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-